aamodt

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av anton - 14 juli 2010 23:21

Heej....

Jag hann tyver inte skrivan innan jag åkte men jag skriver lite nu i stället.Sen när vi var framme så åt vi.Sen så fick jag en marängschvisc det var toppen gott.Men sen i Mantorp så stannade vi i en affär och där handlade vi lite vi handlade lite bad grejor man kan ha när man badar.När vi kom hem sen sååkte vi och badade först åkte vi till bysjön sen åkte vi till örn och badade för min syster ville åka dit men jag badade också lite.När vi hade varit och bad så gick jag brorsan systern ut och åkte med mitt radiostyrda flygplan.Och nu ska jag gå och lägga mej.  


Av anton - 14 juli 2010 11:31

Heej ..

Nu har jag ätit frukost jag åt inte så mycket jag åt bara en yoghurt.Men efter det så fick jag lite pengar av mormor som jag hade tjänat.Men sen ska jag få pengar av morfar sen.Fast idag ska jag åka hem mormor och morfar kör halva vägen till Mjölby sen möter vi min mamma där vi Mc Donalds.Så äter vi där men sen så ska mamma och jag åka hem jag återkommer kanske lite innan vi åker härifrån.  

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilket lag tycker du är bäst i hockey elitserien?
 Luleå HF
 Skellefteå AIK
 Färjestad BK
 Linköpings HC
 HV71
 AIK
 Djurgårdens IF
 MODO Hockey
 Brynäs IF
 Timrå IK
 Frölunda HC
 Södertälje SK

klocka

kryp

.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

vädret

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

snö


Ovido - Quiz & Flashcards