aamodt

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av anton - 19 juli 2010 09:46

Heej förlåt för jag inte skrev igår...

Men vid 9 på morgonen åkte vi till smultonstället och åt glass jag tog den största den hette euro.Efter det så gick vi och handlade lite jag handlade två pannband och två svettband.Men sen åkte vi hem för mamma skulle börja jobba.Fast det var tur att vi kom hem vid halv två för då skulle jag se robin söderling men han förlorade.Efter allt det åkte mina kusiners mamma och pappa  hem och då cyklade vi till mammas jobb och sa hej då efter det cyklade vi till WILLYS ich handlade.

När vi kom hem sen så tog alla det bara lugnt.Men idag har vi kl 9 gått upp och firat min systers födelsedag.Så idag ska vi ha kalas för hon men jag kanske kommer blogga lite senare på dagen                                             

  Heej då så länge...........  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilket lag tycker du är bäst i hockey elitserien?
 Luleå HF
 Skellefteå AIK
 Färjestad BK
 Linköpings HC
 HV71
 AIK
 Djurgårdens IF
 MODO Hockey
 Brynäs IF
 Timrå IK
 Frölunda HC
 Södertälje SK

klocka

kryp

.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

vädret

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

snö


Ovido - Quiz & Flashcards