aamodt

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av anton - 23 juli 2010 23:12

Nu på kvällen har jag sett på postkodkampen.Men dimond league var tydligen inte för nått.Men efter jag hade sett på TVn så gick mamma och jag ut och spelade lite tennis men när jag sköt tennisbollen så stutsade den åte ett annat holl så hon vurpade och stukade foten. AJ AJ.Men i morgon eller en senaste tiden så kommer inte blogga för jag ska åka på fotbollsläger med mitt lag.  

Av anton - 23 juli 2010 13:21

Heej igen...

Det blev inget attåka ner till eksågen oc spela fotboll för grabbarna kunde inte. Men ikväll blir det postkodskampen efter det blir det lite Dimond league också.Men nu ska jag åka och handla med syrran och morsan till mitt fotbollsläger med laget från lördag till söndag i tylynge..  

Av anton - 23 juli 2010 11:17

Heej ..

Tyver kunde jag ite blogga igår för ja hade fullt upp först var ja tvungen att packa till vi ska till båstad på sämester på söndag och bo i stuga där i en vecka.Sen åkte vi och badade.Efter detså åkte jag och körde lite styrketräning med pappa och min bror.Men idag ska jag ringa till några grabbbar och fråga omdomvill hänga med ner till eksågen och spela lite fotboll.Men jag återkommer lite senare för jag har inte så mycket planerat.




HEJ DÅ

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilket lag tycker du är bäst i hockey elitserien?
 Luleå HF
 Skellefteå AIK
 Färjestad BK
 Linköpings HC
 HV71
 AIK
 Djurgårdens IF
 MODO Hockey
 Brynäs IF
 Timrå IK
 Frölunda HC
 Södertälje SK

klocka

kryp

.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

vädret

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

snö


Ovido - Quiz & Flashcards