aamodt

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av anton - 31 juli 2010 20:06

Hej nu har ni missat lite på dom här två dagarna.I torsdags kl 4 då så åkte jag och min familj och mina kusiners familj till en resurang och åt mat o jag tog en kebbabrulle o efter det så gick vi till centercorten och där var det digilo <333

men vi kom 1 timme och 30 minuter före konsären men innan det så hade mojje en liten egen konsär på en liten schen.Men tillslut när det hda varit igång i tre timmar så blev jag trött och det spöregnade men vi gick ungeifer enhalvtimme tidigare innan det slutade för det regnade så mycket        


  Men på fredagmorgonen så gick vi upp rätt tidigt och satt oss i bilen och åkte till Helsingborg när vi var där åkte vi och min familj över till Danmark och därkpte jag en Björn Borg väska.När vi kom tillbaks till Svergie så åkte vi till en köpcenter som hette väla där fanns det mellan 100 och 200 affärer men jag köpte inget Men idag har vi åkt hem och nu ser jag bara lite på fridrotts EM och äter godis

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilket lag tycker du är bäst i hockey elitserien?
 Luleå HF
 Skellefteå AIK
 Färjestad BK
 Linköpings HC
 HV71
 AIK
 Djurgårdens IF
 MODO Hockey
 Brynäs IF
 Timrå IK
 Frölunda HC
 Södertälje SK

klocka

kryp

.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

vädret

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

snö


Ovido - Quiz & Flashcards