aamodt

Alla inlägg under juli 2010

Av anton - 13 juli 2010 14:05

Heej...

Idag så har jag kört mitt radiostyrdaflygplan.Men det gick inte så bra för först så åkte den i en en högt upp men den fick jag ner då.Men efter det så åkte den upp på taket men då tog vi en stege och fick ner den.Men så har jag inte kört mer med det utan jag gick in efter det.Men då så åt vi mat pankakor.Sen har jag inte gjort något specielt utan bara slappat.Men ikväll ska jag åka och titta på båtar men jag återkommer efter det sen..  

 

Av anton - 12 juli 2010 21:00

Hejförlåt att jag inte skriver förns nu.

Men jag har jobbat idag jag har målat ett släp.och sen efter det så har jag åkt till jönköping med mormor och morfar.För dom skulle shoppa lite.dom köpte fem guldfiskar och jag fick bestemma vad dom skulle heta. Dom fick heta ludwig cajsa anton andreas och charlotta.Men sen när vi kom hem så åkte vi ner till vättern där kastade vi lite stenar och kollade på båtar.  

Av anton - 11 juli 2010 16:39

Heej nu är jag tillbaka..

Nu är jag hemma igen typ jag är hos mormor och morfar själv ´jag ska vara här i typ 2 till 3 dagar.Och så ska jag jobba och försöka tjäna pengar. Sen ikväll

ska jag se på fotboll VM finalen spanien holland spelar jag holler på spanien   

Av anton - 9 juli 2010 22:04

  H E E J  H E E J

nu på kvällen så har vi ätit mat det var

kycklingklubba med potatis men precis

när vi skulle äta så fick pappa åka på

larm.Men efter åkte jag och handlade

godis.Sen såg jag på TVn det var en

film.så efter det gick jag ut och spelade

lite fotboll men sen råkade jag skjuta en

boll på bilen det var inte kul men sån tur

var att mamma och pappa inte blev arga.

Sen efter det såg jag på TV igen då var

det postkodskampen det var ett bra program.

Sen efter det såg ick jag ut och körde lite tennis.

när jag gick insen fick jag bara var uppe i

en halvtimme till för att jag ska till skarasommarland.Och sen ska jag bo på hottel.Men på söndag sen ska jag åka till skövdes simhall.

MEN JAG KOMMER INTE KUNNA SKRIVA PÅ LÖRDA SÖNDAG MEN SEN ÅTERKOMMER JAG    Hej då  

Av anton - 9 juli 2010 11:11

Heej

nu har jag precis vaknat men jag var tvungen att gå

upp för jag ska kl 1 till farmor att äta för att mamma

och pappa jobbbar.Men jag glömde säga att jag klippte håret igår det var tråkigt för det var fidrott och se på men jag fick sitta framför TVn och klippa mig så alllt gick bra till slut....

Av anton - 8 juli 2010 22:10

 Nu är jag väldigt trött för jag har precis varit ute och

spelat tennis med pappa.

Men lite innan så åkte jag och bada det var väldigt skönt.

Sen så har jag sett lite på tv det var fridrott.

 

Av anton - 8 juli 2010 16:16

 
Heej Nu har jag precis varit ute och sprungit

i vattenspridaren.

Jag var typ tvungen för det var så varmt.

Det var skoj.

Men sen blev jag lite hungrig så jag gick in

och åt en pam pizza det var toppen.

Men nu tar jag det bara lugnt.


   

Av anton - 8 juli 2010 12:06

Heej 

Nu har jag precis vaknat men snart

ska jag åka upp till farmor och äta lite.

Det ska bli gott.Jag återkommer

lite senare  på dagen.....

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilket lag tycker du är bäst i hockey elitserien?
 Luleå HF
 Skellefteå AIK
 Färjestad BK
 Linköpings HC
 HV71
 AIK
 Djurgårdens IF
 MODO Hockey
 Brynäs IF
 Timrå IK
 Frölunda HC
 Södertälje SK

klocka

kryp

.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

vädret

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

snö


Skapa flashcards