aamodt

Alla inlägg under november 2010

Av anton - 29 november 2010 07:38

Hejsan hade bandymatch igår men fick stryk med 2-3 kunde ha blivit 3-3 men då missade en i vårt lag en straff så nae

men idag blir det skolan o sen så blir det nppg lite bandy vid kl 16:00 o sen vet jag inte vad mer jag ska göra ?

 

Av anton - 27 november 2010 09:49

Hejsan nu var det väldigt länge sen jag bloggade men det är ju för det är säsong för bandyn o spelar bandy varje dag det var nästa en vecka sedan ett inlägg kom men nu kommer ett aa nu är jag hos farmor o farfar för mamma o pappa brorsan o syrran är hos kusinerna o jobbar men jag är hemma för imorgon har jag bandymatch mot västerås jag återkommer kanske till det imorn hur det går men jag vet att jag ska spela vänster yttermittfältaare som start ialafall med nummer #99

och sen ikväll eller snart så kommer mina andra kusiner hit o sen ikväll blir det upladning på isen tills imorn haha !!

 

Av anton - 18 november 2010 21:27

Hejsan har inte bloggat på väldigt länge meen sa att jag spelar mycket bandy nu o det gör jag varje dag men nu kommer ett inlägg aa nu har jag sett på hockey LHC vs BIF o först 1-0 LHC o sen så gjorde LHCs målvakt FREDRIK NORRENA jaa en jävla snygg o helt otagbar räddning men han tar den helt otroligt !!

men sen så kom 2-0 LHC på tom kasse !!

 

Av anton - 15 november 2010 09:11

Hejsan har vaknat för en stund sedan ni undrar sääkert varför jag bloggar nu denna tiden joo det är för att jag äe hemma o är frisk nee men jag var sjuk igår o då tyckte pappa att jag skulle vara hemma idag med så idag blir det ingenting bara vara hemma ikväll blir det fotbollsgalan ....

 

Av anton - 13 november 2010 09:06

Hejsan har nu vaknat men har sovit rätt så gott har väl caknat upp någon gång av att jag har sväljt o fåttlite ont i halsen men som sagt mår inte bra !! men snart ska jag o pappa schusa mamma til linköping för där ska hon vänta på sin syrra dom ska upp till stockholm och bo på hotell med varan för domska kolla på en mammagala o den galan är det 5 som deltar dom har gjort speciella prestationer som mamma ....

 

Av anton - 12 november 2010 17:58

Hejsan har inte bloggat så mycket nu men beror ju på det jag sa att jag spelar bndy typ varje dag ... 

men idag så hade vi träning vid 5 men är inte där för i skolan kände jag mej sjuk o aa ä det också har ont i halsen orkar typ inget bara helt kass !!

 

Av anton - 10 november 2010 13:59

Hejsan bloggen skulle bara säga att jag kommer inte göra några inlägg nu när vintern är fär jag spelar bandy typ varje dag så men et inlägg ska jag försöka hinna med ialafall


men nu snart blir det bandyplan o spela bandy se ikväll blite TVn ......

 

Av anton - 9 november 2010 07:11

Hejsanär vaken nu o har fixat till mej när jag kom upp blev jag lite chockad eller inte så mycket för jag visste att det skulle bli SNÖ jää äntligen älkar snö !!


men som sagt efter skolan blir det hem packa bandykläder o tenniskläder för har tennis från 16:00 till 17:00 men kommer kanske slute lite tidigare där för då ska jag klä om o vid kl 17:30 börjar min bandytränin lite tajt jag spelar bandy till 19:00 men jaa ska fråga om ja o brorsan skulle kunna få byta tennistid eller dag

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilket lag tycker du är bäst i hockey elitserien?
 Luleå HF
 Skellefteå AIK
 Färjestad BK
 Linköpings HC
 HV71
 AIK
 Djurgårdens IF
 MODO Hockey
 Brynäs IF
 Timrå IK
 Frölunda HC
 Södertälje SK

klocka

kryp

.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

vädret

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

snö


Skapa flashcards