aamodt

Alla inlägg den 3 november 2010

Av anton - 3 november 2010 21:14

Hejsan nu har jag fikat jag o brorsan frågade först pappa om vi fick åka o köpa julmust det visste vi att det fanns för det drack jag hos farmor idag o så frågade vi om vi fick köpa pepparkakor också o det fick vi !! så nu har vi fikat


men snart blir det välkomen åter kl halv tio i 4 tror jag vet inte men det är jättebra vet jag ialafall om man har rolig humor !!

 

Av anton - 3 november 2010 20:32

Hejsan kolla denna blogg min syrras den äger hon älskar ta kort o massor mera så gå in på den !!   www.cajaaann.bloggplatsen.se




hade ej någon snygg bild på syrran men den får duga !!

 

Av anton - 3 november 2010 17:47

Hejsan har nu ätit mat det blev inget att gå ut o spela bandy för han hade ont i knäna när han böjer säg ner o då kanske det blir värre om han springer o håller på


men nu ska jag packa kläder för imorn så åker vi på morgonen ner till mormor o morfar elr vet inte riktigt var vi ska sova men tror där men på söndagen sen så kommer vi hem o då ska jag se på ÅFF matchen här i åtvidaberg ÅFF vs AIK o ÅFF måstev inna för att stanna i allsvenskan men gävle måste antingen få ett poäng elr förlora o få noll då får ÅFF kvala ......

 

Av anton - 3 november 2010 15:26

kunde inte hålla mej här kommer en aa asrolig video !!!!


Av anton - 3 november 2010 14:26

Hejsan sitter här hemma nu o tar det lugnt bara softar o sitter vi datorn och snart blir det bandy med brorsan

o dåblir det väl att stå i mål som vanligt fast jaa det är rätt så kul inte för att skryta men jag är väldigt bra i mål men min bror är väldigt bra o skjuta så sen efter blir det väl TVn o nått ..

 

Av anton - 3 november 2010 12:49

Hejsan är hos farmor nu o snart blir det mat men just nu sitter jag o äter godis mums hon har jämt gott godis 

o sen blire bandy med brorsan men jag ska nog stanna här ett tag först !!

 

Av anton - 3 november 2010 11:51

Hejsan sitter här nu i soffan o snart blir det nog och åka till farmor och äta mat men vet inte riktigt om det blir kompisar sen men det får jag se men jag ska ialafall spela bandy med broran ikväll !!

 

Av anton - 3 november 2010 10:20

Hejsan har nu gått upp och har ätit frallor färska mamma handlade på sandelius tror jag dom var ialafall underbart goda o sen har hon handlat en lussekatt var till oss mums


men idag blir det väl kompisar men känner inte för det men vi ska träna på vår låt o dä tills idol i skolan vi ska ha 118 800 låten sen blir det farmor åka o äta lite mat köttfärslimpa....

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilket lag tycker du är bäst i hockey elitserien?
 Luleå HF
 Skellefteå AIK
 Färjestad BK
 Linköpings HC
 HV71
 AIK
 Djurgårdens IF
 MODO Hockey
 Brynäs IF
 Timrå IK
 Frölunda HC
 Södertälje SK

klocka

kryp

.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

vädret

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

snö


Ovido - Quiz & Flashcards