aamodt

Alla inlägg den 5 november 2010

Av anton - 5 november 2010 15:39

Hejsan har nyss kommit in var ute o jaa gjorde lite allt möjligt men dom har en bäck där o jag o min syrra gick där o rätt som det var joo då hade hon tappat eller det var lera o hons sko var där men jag fick upp den efter ett tag haha

 

men ändrade planer vi skulle inte till mammas kompis men vet ej varför vi ska till våra kusiner istället

 

o nu är mamma o mormor i tidaholm vet inte var det är riktigt men sa ju att det fanns ¨någon jaa rätt så stor gidisaffär o mamma skulle köpa lite godis där det är jättemycket godis att välja på dels så är det superdupergott

 

o sen ikväll blir det CIRKUS MÖLLER o idol det är så roligt CIRKUS MÖLLER älskar verkligen !!

  

Av anton - 5 november 2010 12:50

Jaa säger jag bara !! ÄNTLIGEN så vinner LHC stort också med 4-1 yes !! dom hade pressen på HV71 hela tiden o kämpade bra o jan hlavac gjorde också sitt första mål !!

 

men idag blir det väl jaa softa äta godis nee men ikväll så ska vi åka till mammas bästa kompis o äta o så där ..

 

och sen men det vet jag inte men kanske ska vi åka till en stor godisaffär hoppas det !!

  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilket lag tycker du är bäst i hockey elitserien?
 Luleå HF
 Skellefteå AIK
 Färjestad BK
 Linköpings HC
 HV71
 AIK
 Djurgårdens IF
 MODO Hockey
 Brynäs IF
 Timrå IK
 Frölunda HC
 Södertälje SK

klocka

kryp

.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

vädret

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

snö


Ovido - Quiz & Flashcards