aamodt

Alla inlägg den 6 november 2010

Av anton - 6 november 2010 16:14

Hejsna har inte bloggat någort specielt idag men aa gör ett ganska lång inlägg nu då ...

 

aa just nu sitter jag vid datorn o äter godis men idag har mycket hänt först på morgonen så jaa då åkte vi till kusinerna för min syrra skulle kolla på min kusin hon hade dansträning vet ej så mycket mer för va själv inte med...

 

men jag o min bror var hos vår  kusin han är sex år gammal o vi gick till en lekpark "" men där har dom en hockeyrink så vi spelade bandy där o min kusin var superduper bra !! för o va så liten...

 

men sen när vi kom hem hit så skulle vi gå med en bäck långt men nee vi kom inte långt för brorsan ramlade nästan i vattnet eller han var nere med foten o sen fastnade han i taggtråd det var någon som tydligen hade lagt det där han fastnade med skon men det fick vi bort men han fastnade också med byxorna oo vi fortsatte att gå men sen sa min bror att det började dra om bena o då så var byxorna sönder ...

 

men nu ikväll så ska vi äta mat o mina kusiner kommer hit o vi ska se på hockey LHC vs MODO o om dom spelar så bra som dom gjorde sist så tror jag verkligen att dom kommer att vinna !!

  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilket lag tycker du är bäst i hockey elitserien?
 Luleå HF
 Skellefteå AIK
 Färjestad BK
 Linköpings HC
 HV71
 AIK
 Djurgårdens IF
 MODO Hockey
 Brynäs IF
 Timrå IK
 Frölunda HC
 Södertälje SK

klocka

kryp

.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

vädret

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

snö


Ovido - Quiz & Flashcards