aamodt

Direktlänk till inlägg 24 december 2010

fortsättningen på julafton .....

Av anton - 24 december 2010 20:21

Hejsan har nu öppnat alla paket skoj 

jag fick ett par björn borg kalsonger en  nike mjukisdräss tröja o byxa kosa mjukisdress tröja byxa och pressentkort stadium 500 kr ett par jeans en kortärmat och två luvtröjor och en blå bandyboll jaa det var typ allt elr bara allt det var väldigt mycket!! o snart blir det fika panackotta mums .....

 

 
 
Ingen bild

Lotta

25 december 2010 23:40

Roligt att du blev glad för dina julklappar!
Vilken mysig Julafton vi hade, god mat & Efterrätt, mycket julklappar och trevligt sällskap av Farmor och Farfar.
Kram Mamma

 
Fanny

Fanny

26 december 2010 12:45

Fin blogg du har! ;)

http://lillafunnybunny.blogg,se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anton - 24 december 2010 13:36


Hejsan julafton idag så skoj !! idag på morgonen så gick jag upp och vi fick öppna ett paket var o jag fick ett spel tv-spel NHL 11 och har typ kört det hela dagen än så länge ...   men vid kl tio idag så åkta vi till farmor och åt frukost GOD...

Av anton - 6 december 2010 07:40


Hejsan nu har jag precis suttit o gjort en ny header snygg?men i helgen nu som sagt har jag haft bandycup o vi vann vår grupp o vårt lag är 99-00 i laget men vi mötte 98 o vi gick vidare till kvartsfinal o i straffar där så räckte det inte längre uta...

Av anton - 2 december 2010 08:27


Hejsan har nyss vaknat men varför så sent då ? joo jag är hemma och är sjuk var det igår också har typ 37,7 ungeifer men känner mej rätt så pigg faktiskt   och ikväll blir det hockey LHC vs LHF nu är det en viktig match för LHC dom har hemmama...

Av anton - 29 november 2010 07:38

Hejsan hade bandymatch igår men fick stryk med 2-3 kunde ha blivit 3-3 men då missade en i vårt lag en straff så nae men idag blir det skolan o sen så blir det nppg lite bandy vid kl 16:00 o sen vet jag inte vad mer jag ska göra ?   ...

Av anton - 27 november 2010 09:49


Hejsan nu var det väldigt länge sen jag bloggade men det är ju för det är säsong för bandyn o spelar bandy varje dag det var nästa en vecka sedan ett inlägg kom men nu kommer ett aa nu är jag hos farmor o farfar för mamma o pappa brorsan o syrran är ...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilket lag tycker du är bäst i hockey elitserien?
 Luleå HF
 Skellefteå AIK
 Färjestad BK
 Linköpings HC
 HV71
 AIK
 Djurgårdens IF
 MODO Hockey
 Brynäs IF
 Timrå IK
 Frölunda HC
 Södertälje SK

klocka

kryp

.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

vädret

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

snö


Skapa flashcards