aamodt

Alla inlägg under augusti 2010

Av anton - 13 augusti 2010 11:30

Hej nu har jag ätit frukos pappa hade varit och köpt färska frallor och så köpte han ett vinebröd till oss det var mums men igår så kom vi hem kl 11 ungeifär och vi grillade där och fikade men när vi hade kommit hem så gick jag o sov men snart ska jag och min bror åka och spela tennis  

Av anton - 12 augusti 2010 16:26

Hej nu är fotbollskolan slut och idag så ska vi åka till grebo för mina kusiner bor därpappa ska träna på cross och sen ska vi grillla och idag på fotbollskolan så kommåff spelarna och så fick man ta atografer  

Av anton - 11 augusti 2010 18:27

Heej nu har inte jag bloggat på två dagar tror jag men jag har varit på fotbollsskola och en dag fick jag lägga en straff på andra målvakten i åff gustav janson och jag satt den och jag van straffskyttet men nu ikväll sk gäster komma till oss och vi ska grilla mums men jag vet inte vad och nu som ni ser så kan ni fråga hur mycket ni vill så det är bara att fråga  

Av anton - 8 augusti 2010 18:17

Heej idag har jag inte så mycket och bäretta om för det är så dåligt väder men min bror och jag målade en teckning och sen har vi cyklat en  liten runda men nu ska jag dricka varm oboy fast den här vecka ska jag på fotbollsläger så något positivt blir det  

Av anton - 7 augusti 2010 21:41

Heej idag vid halv sju gick jag upp och åt lite frukost havregrynsgröt mums vid halv åtta kom pappa och hämtaede mej för jag skulle o spela fotbollscup och vid nio redan spelade vi vår första match dom två första matcherna vann vi sen spelade vi lika o sen förlorade vi men nu på kvällen har vi varit och handlat lite godis jag köpte en chokladkakamen nu sk jag gå och sova  

Av anton - 6 augusti 2010 12:36

Hej som ni har sett så har jag inte bloggat något nu på den senaste tiden men det beror på en sak för jag sa ju att mammas kompis hade en liten busig grabb o vi har varit tvungna att gjort något varje dag men idag lite senare sen så ska jag och min bror ner till tennisbanan och köra lite tennis fast nu så vet jag inte riktigt vad jag ska göra men i morgon har jag en fotbollscup men det kommer jag till lite senare på dagen

 

Av anton - 3 augusti 2010 11:42

Heej nu är jag vaken och kvart över sju på morgonen väckte pappa mej och frågade om jag ville hänga med till grebo och kliva ved men jag var för trött då så jag sa nej jaa men idag kommer mammas bästa kompis o doms familj ska vara här i två dagar men den ena pojken hon har är jätte busig han gör typ vad som helst men det kanske går bra den här gången

   

Av anton - 2 augusti 2010 22:22

Heej nu har jag precis kommit hem från åff matchen jag gick på den när jag kom hem från linköpingmen det var inte så roligt och se på LHC när dom gick på is fast på ååf matchen så gick det inte bra för dom förlorade med två noll fast när jag kom hem så fikade vi på choklad bollar de var super gott

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilket lag tycker du är bäst i hockey elitserien?
 Luleå HF
 Skellefteå AIK
 Färjestad BK
 Linköpings HC
 HV71
 AIK
 Djurgårdens IF
 MODO Hockey
 Brynäs IF
 Timrå IK
 Frölunda HC
 Södertälje SK

klocka

kryp

.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

vädret

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

snö


Ovido - Quiz & Flashcards