aamodt

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av anton - 17 oktober 2010 15:06

Hejsan nu har jag precis kommit hem innan vi var o fottat så spelade jag fotbollsmatch kommer till fottona sen men fotbollsmatchen då det var en träningsmatch malmköping mötte vi har aldrig sett mött dom eller något innan men dom var hur bra som hels o kämpade o slet men vi var också riktigt bra o vi var faktisgt snäppet bättre än dom men första halvlek slutade 0-0 men andra öppnar vi starkast o i kanske åttånde minuten dundra en i laget in ett noll till oss o jag var super nära och göra ett mål jag också men med  kanske två minuter kvar kommer dom in i straffområdet dribblar förbi vår målvakt och hans kepps ramlar av o en hade öppet mål men satt den i stolpen o vår målis slänger sej o tar den o tillslut får vi höra slutsignalen till vår fördel o vi vann med 1-0

och efter det var det hem o äta fika lite o sen ta på sej finkläder för då skulle vi åka till mammas kompis och ta kort o det gick jättebra men sen ska jag åka o träna och efter det ska jag o min brorsa spela lite bandy o sedan i morgonn så blir det skolan igen !!

 


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilket lag tycker du är bäst i hockey elitserien?
 Luleå HF
 Skellefteå AIK
 Färjestad BK
 Linköpings HC
 HV71
 AIK
 Djurgårdens IF
 MODO Hockey
 Brynäs IF
 Timrå IK
 Frölunda HC
 Södertälje SK

klocka

kryp

.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

vädret

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

snö


Ovido - Quiz & Flashcards