aamodt

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av anton - 21 oktober 2010 14:36

Hejsan nu har jag kommit hem eller jag är hos farmor o har fikat det är andra dagen på rad och som sagt hon har extremt gott fika men vid fyra eller något sånt ska jag hem o träna på läxoran och vi halv sju är det en dag nere på sportringen och det är tjugo procent på allt o då ska vi passa på att köpa en ny bandyklubba och nya skridskor o när jag kommer hem vid sju eller lite över ska jag se på hockey LHC spelar mot FBK och hoppas såklart att LHC vinner !!

 

Av anton - 21 oktober 2010 07:24

Hejsan har nu ätit frukost o borstat tänderna nu så nu är jag ännu en gångredo för skola men just nu sitter jag kite vid datorn för jag åker till skolav kl 07:45  ungeifer varje dag


sen efter skolan ska jag va med kompis för vi ska träna på idol som vi ska ha i skolan om två veckor not roligt men det får man väl tycka ialafall do vi ska sjunga någon låt


men ikväll vid halv sju ska jag ner ochköpa ett per nya skridkor till bandyn och en ny klubba pacs böj fem för nu på söndag har vi träing i valdermarsvik och nästa fredag också för vi måste komma igång lite med skridskoåkningen o så

o efter det ska jag hem och se påhockey LHC vs FBK  och LHC har nu jan hlavac josef melichar och jaroslav hlinka med i laget dom kom i tisdags och nu ska dom äntligen hjälpa LHC till ett sm gul ialafall försöka !!

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilket lag tycker du är bäst i hockey elitserien?
 Luleå HF
 Skellefteå AIK
 Färjestad BK
 Linköpings HC
 HV71
 AIK
 Djurgårdens IF
 MODO Hockey
 Brynäs IF
 Timrå IK
 Frölunda HC
 Södertälje SK

klocka

kryp

.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

vädret

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

snö


Ovido - Quiz & Flashcards