aamodt

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av anton - 24 oktober 2010 21:18

Nu har jag kommit hem från brandstationen och vi basstade också så himla skönt och otroligt gött det var och nu har jag ätte kakor och snart ska jag gå o sova för imorgon blir det skola o efter det blir det kompisar  jag kommer lite mer till det imorn .

 

Av anton - 24 oktober 2010 19:00


Nu har jag kommit hem från valdermarsvik det gick jättebra men det kändes lite konstigt när man stod i omklädningsrummet o tog på sej bamdykläde(konsigt) men vi skulle ju gå på is såo det gick bättre än vad jag trodde faktisgt vi tränade faktisgt mer än vad vi skulle vi skulle träna i en och en halv timmemen vi tränade i två timmar och gjorde ju också ungeifer 4 mål


men nu ska vi kanske åka ner och träna men innan det ska jag iallafall äta det lovar jag för att jag är superhungrig (svälter) o sen kommer jag nog somna riktigt gott !!

 

Av anton - 24 oktober 2010 11:02

Hejsan nu har jag precis vaknat o nu ska jag bara sitta lite vi datorn ett tag men sen vi tjugo kvart i två ska vi åka ner till bandyplanen och slipa mins skridskor sen drar vi net till valdermarsvik och ska träna första gången nu på väldigt länge det ska bli riktigt skoj !!

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilket lag tycker du är bäst i hockey elitserien?
 Luleå HF
 Skellefteå AIK
 Färjestad BK
 Linköpings HC
 HV71
 AIK
 Djurgårdens IF
 MODO Hockey
 Brynäs IF
 Timrå IK
 Frölunda HC
 Södertälje SK

klocka

kryp

.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

vädret

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

snö


Ovido - Quiz & Flashcards