aamodt

Alla inlägg under oktober 2010

Av anton - 12 oktober 2010 19:42

Hejsan sitter nu o kollar lite på hockey LHC spelar dom spelar riktigt bra men ligger tyver under med 2-1 men dom vinner nog ialafall för dom är riktigt bra ! men som sagt så ska jag se på fotbollsmatch sen sverige spelr mot holland men sen ska jag sova  zzzz

 

Av anton - 12 oktober 2010 07:14

Hejsan nu har fixat till mej o snart ska jag aåka till skolan och ikväll blir det gött då vid 6 så blir det hockey LHC vs DIF    o hoppas ju såklart att LHC vinner men det är ju inte att deppa för det om LHC skulle förlora för då spelar svenska landslandslaget mot holland en riktigt skön kväll blir det även om LHC skulle förlora så gör det ju inget !!







Av anton - 11 oktober 2010 07:15

Nu är det skola idag igen när man har ledigt så går det verkligen för fort det går dom en raket man önska typ att de skulle vara hundra timmar på en dag eller något sånt typ men som sagt jag skola nu igen det är bara kämpa o sen helg efter fem dagar o idag i skolan tror jag att vi ska fortsätta med ett läsförståelseprov men ikväll så ska jag gå på fotbollsträning o jag hoppas inte att jag får ett knä låret då o få en lårkaka aj aj vad ont det gjorde fast tror nog det går bättre !!

 

Av anton - 9 oktober 2010 18:51

Här kommer ett par snygga vattenbilder min syrra har tagit !!

gå in på hons blogg www.cajaaann.bloggplatsen.se

          

Av anton - 8 oktober 2010 23:48

Hejsan bloggen nu i natt så ska jag försöka vara uppe hela tiden vi ska köra tävling vem som är uppe längst min bror syrra o honskompis är med i tävlingen ! (kul)

 

Av anton - 8 oktober 2010 13:21

Hejsan igen nu bloggen glömde tyver o blogga igår får ta igen det nu men som sagt igår så gjorde jag ialafall inget specielt jag var bara hemma o softade o tog det lugnt men idag då ja nu för ungeifer kom jag hem från farmor vi var o käkade mat där det var potatis och något kött superduper gott men snart kanske min kusin skulle komma förbi o fråga om jag skulle vilja hänga med till en cykelhall o cykla ite jag vet inte riktigt om jag ska hänga med för jag är inte så mycket för det sedani kväll då ska jag väl åka o köpa lite godis kommer kanske blogga lite senare om jag får tid över  herrå

 

Av anton - 6 oktober 2010 21:32

Hejsan bloggen kom hem för en halvtimme sen kanske jag har varit o tränat på brandstationen med brorsan pappa pappas bror o hans barn det var skapligt gött vi tränade styrketräning men efter en timme en on halv gick vi o spelade lite pingis lite småmatcher mot varandra o sedan duchade vi o bastade det var skapligt gött o när vi kom hem så fikade vi på branuinis o en kanelbulle var men nu ska jag bara ta det lugnt och softa  för nu har jag studiedagar torsdag o fredag !!

 

Av anton - 5 oktober 2010 18:20

Hejsan bloggen har kommit ut ur duchen nu precis men i skolan idag så fick jag superduper ont i låret för igår på fotbollsträningen spelade vi en övning o då så kom en in med sitt knä i mitt lår = lårkaka aj så ont men idag o det började verka som jag trodde att jag skulle dö men det gjorde jag inte o på gymnastiken så kude jag inte vara med på grund av att jag att jag hade inte med gympakläder jag glömde dom hemma näsan ur fast sen hade ju jag tennistränung o jag börjae knna att jag bara fick ondare men vi slutede sen i d fem o nu har jag kommit ut ur duchen det var riktigt skönt att ducha och nu ska jag bara softa skönt !!

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilket lag tycker du är bäst i hockey elitserien?
 Luleå HF
 Skellefteå AIK
 Färjestad BK
 Linköpings HC
 HV71
 AIK
 Djurgårdens IF
 MODO Hockey
 Brynäs IF
 Timrå IK
 Frölunda HC
 Södertälje SK

klocka

kryp

.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

vädret

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

snö


Ovido - Quiz & Flashcards